Informasi Lowongan Kerja Agung Podomoroland Se-Indonesia

Vacancies List

Even Organizer Officer  
 
tugas dan tanggungjawab menangani support bidang Promosi Dept. Marketing
Company: PT. Putra Adhi Prima - Vimala Hils | Work Address: Jln. Raya Puncak ,Simpang Ciawi , Bogor | City: Bogor | Min Working Experience (year): 1 | Min Education Level: D3 | Min GPA: 2,75
For Level: Officer
Skill Required: 1. Pria 2. Pernah menangani event event promosi terutama bidang Property

Sales Administrasi Supervisor   
tugas dan tanggung jawab dalam bidang administrasi sales
Company: PT. Putra Adhi Prima - Vimala Hils | Work Address: Jln Raya Puncak , Simpang Ciawi , Bogor | City: Bogor | Min Working Experience (year): 3 | Min Education Level: S1 | Min GPA: 2,75
For Level: Supervisor
Skill Required: 1. Pria/ Wanita 2. Lulusan Akuntansi 3. Diutamakan pernah dibidang Property 4. Menguasai Program akuntansi dan Ms.Exel 5. Bersedia ditempatkan di Lokasi Kerja Ciawi Bogor

Accounting Officer   
tugas dan tanggung jawab untuk bidang budgeting
Company: PT. Putra Adhi Prima - Vimala Hils | Work Address: Jln. Raya Puncak, Simpang Ciawi , Bogor | City: Bogor | Min Working Experience (year): 2 | Min Education Level: D3 | Min GPA: 2,75
For Level: Officer
Skill Required: 1. Menguasai program akuntansi 2. Diutamakan pernah bekerja di bidang Property 3. Bersedia ditempatkan di lokasi kerja Ciawi, Bogor

Accounting Supervisor   
tugas dan tanggung jawab untuk posisi Budgeting Bidang Accounting
Company: PT. Putra Adhi Prima - Vimala Hils | Work Address: Jln Raya Puncak, Simpang Ciawi, Bogor | City: Bogor | Min Working Experience (year): 3 | Min Education Level: S1 | Min GPA: 2,75
For Level: Supervisor
Skill Required: 1. Menguasai program akuntansi 2. Pernah menangani bidang Budget 3. Diutamakan pernah bekerja di bidang Property 4. Bersedia di tempatkan di lokasi kerja , Jln Raya Puncak, Simpang Ciawi , Bogor

Quantity Surveyor Manager   
1. Preparing tender and contract documents, including bills of quantities 2. Conduct market surveys to get the price of materials that will be used 3. Undertaking costs analysis for repair and maintenance project work 4. Conduct the calculation quantity of each work based on drawings 5. Arranging payments and writing detailed progress reports 6. Having understanding in contract administration
Company: PT. Graha Cipta Kharisma - Klender | Work Address: Lokasi area Klender | City: Jakarta Timur | Min Working Experience (year): 6 | Min Education Level: S1 | Min GPA: 3.00
For Level: Manager
Skill Required: 1. Calculation volume for structural, architectural, mep works. 2. Fluent using AutoCad. 3. Communication and dealing with the contractor and supplier 4. Make progress reports and minutes of meeting 5. Graduated from Civil Engineering or equivalent 6. Job role in Contracts Management or equivalent 7. Good knowledge of materials, suppliers and subcontractors 8. At least 6 year(s) of working experience in the related field is required for this position 9. Preferably Assistant Manager/ Manager specializing in Quantity Surveying 10. Having experience in Property Development. 11. 1 Full-Time position(s) available.

QS Administration   
support QS administration progress, such as documentation, filling file, create IOM, learning project contract and tender.
Company: PT. Graha Cipta Kharisma - Klender | Work Address: Klender Jakarta Timur | City: Jakarta Timur | Min Working Experience (year): 0 | Min Education Level: D3 | Min GPA: 2.75
For Level: Officer
Skill Required: 1. Knowledge about tender contract and project process 2. Good personal and interpersonal skill 3. Able to work under pressure 4. Preferable having an experience in QS Administration 5. Fluent operating Microsoft Office tools (especialy MS Word and Excel) 6. Fluent in English both oral and written is advantage
   
email : recruitmentcenter@agungpodomoro.com
Telp +6221 290 34567